Monday, November 28, 2005

Til og fra kort



Forleden dag tænkte jeg hvorfor ikke lave sine personlige til og fra kort. Jeg har valgt at sætte et billede ind af den person som skal have gaven, og så skrive en julehilsen ved til og fra. Jeg har haft den ene igennem billedbehandling, hvor jeg har lagt nogle jule effekter på. Man kan også vælge, at mishandle billedet så man skal gætte hvem gaven er til. Så kunne der stå små ledetråde der hvor man normalt skrive navnet på modtageren. Fx. i Lars´s tilfælde. Elsker at fiske, interessere sig for motorsport o.s.v. På min anden blog har jeg valgt, at lave vores julekort så nu er det bare i gang med at sende *s*. Billedet har selvfølgelig også været igennem Adobe.

Do-It

2 Comments:

Blogger Helen said...

Hej Lone

I denne dejlige juletid...hvor sne daler fra skærmen ned *S*

Mh
Helen

28 November, 2005 06:16  
Blogger asterix915 said...

Hej Helen

Ja, og jeg synes det er dejligt at min blog bliver mere og mere kreativ... :-)

Lone

28 November, 2005 13:43  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie