Thursday, November 17, 2005

Cover

Så fandt jeg ud af, at jeg også kan lave covers til magasiner. Jeg må altså sige, at flickr er en spændende side, i starten synes jeg bare den var til at ligge billeder ind på, men der kan jo laves en masse derinde.


Jeg har lavet mandens fiskeblad, og på forsiden kan man læse hvad bladet indeholder. Jeg har vist manden det og han har grint og smilet af mig, samtidig med at han synes det er sjovt det jeg laver. Så har jeg lavet en blad med vores nevø. Det skulle være lidt som barnets bog.


Jeg kunne forestille mig, at børn kunne lave covers af deres fritidsinteresser. Man kunne også i institutionen aftale, at i denne uge har vi natur, lave et cover omkring emnet. De emner de så skriver på coveret skal så udforskes bagefter i naturen.
Man bliver da aldrig færdig herinde :-).

Do-It

2 Comments:

Blogger Helen said...

Hej Lone

Det går bare derudaf....du er jo ved at blive superbruger på alle punkter :)

Mange hilsner
Helen

17 November, 2005 07:58  
Blogger asterix915 said...

Hej Helen

Tusind tak for de pæne ord. Jeg synes faget er spændende, men samtidig interessere jeg mig også for de muligheder computerverden åbner.... :-)

Måske jeg bliver it-nørd *lol*

Lone

18 November, 2005 00:47  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie