Wednesday, November 16, 2005

Kalender




















Nu kan man også lave kalender. Tænk at tage nogle billeder sammen med børnene, og så lave kalender. Man kunne sige til børnene, at det de skal fotografere, skal være noget der passer til månederne. Dem kunne man så bruge som gave, til mor og far eller bedsteforældre. Jeg har her til november brugt et billed af 3 dejlige unger jeg passer, og jeg har fået tilladelse af forældrene til at ligge dem på nettet. Til december har jeg brugt min skønne nevø, som synes det er skønt at være i bad *s*.

3 Comments:

Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.
Sikke skønne kalender du har lavet.
God ide.
MVH karin.

16 November, 2005 05:07  
Blogger lis faurholt said...

Arhhh! hvor er du dejlig - fuld af ideer og med viden om lovgivningen!!! Du får lige nok en ide i bytte: brug indscannede børnetegninger som illustrationer. Jeg lavede sådan en kalender til bedsteforældrene i kopimaskinens dage (du ved i klippe - klistre - sort/hvid - dagene). Ikke et øje var tørt. Med farver og på computeren vil de sikkert stortude *lol*

16 November, 2005 07:01  
Blogger asterix915 said...

Hej

Tak i 2. Jeg havde faktisk selv tænkt på at scanne tegninger ind som børnene havde lavet, men tænkte nu havde jeg skrevet. I mit job som dagplejer, laver vi tit en kalender til forældrene til jul, hvor de tegner på papiret.

Lone

16 November, 2005 11:41  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie