Tuesday, November 29, 2005

Talebobler

Jeg har her leget lidt med talebobler, som jeg igen har fundet på flickr. Man kan selv vælge om det skal være bobler der taler, eller bobler der tænker som her. Eller ation (single-line only), hvad det så er?? Hvis teksten er svær at læse, så klik på billedet.

Jeg ved godt, at jeg har skrevet det tit, men hvor er der mange muligheder i flickr. Her kunne børn lave deres egen tegneserie med billeder fra deres hverdag, eller hvad de nu har lyst til.

Sjovt er det i hvert fald, og jeg tænker hele tiden til jul når du får tid, så skal jeg lave det og det. Så nu må vi håbe julen bliver laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.

8 Comments:

Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.

En super ide, og sikke dejlige børn, der er på billedet.

MVH karin.

29 November, 2005 05:58  
Blogger lis faurholt said...

Hvor? Hvor?

29 November, 2005 12:14  
Blogger asterix915 said...

Hej Lis

Hvor? Hvor? Har jeg lavet det eller hvad???

Det har jeg her http://flagrantdisregard.com/flickr/captioner.php

Jeg kan ikke trække det over med kæden eller hvad I kalder det, for den har jeg ikke i min værktøjslinje i microsoft internet explorer- Jeg har den kun dukomenter, mails og når jeg laver post i min blog. Mærkeligt og hvorfor ved jeg ikke.

Lone

29 November, 2005 13:37  
Blogger asterix915 said...

Hej

Eller var det hvor er hammeren henne....

*LOL*

Lone

29 November, 2005 13:39  
Blogger lis faurholt said...

Jeg tror, det er skruetrækkeren, du skal bruge *lol*

Jeg har lige lagt et papir om, hvordan du 1-2-3 laver hyperlinks i Blogger i Bb -> Course Documents -> Grenvalg NET - undervisníng 2005 -> Blogger.

30 November, 2005 09:55  
Blogger Unknown said...

Sommerhuse.dk har også et lignende tale og tankeboble system her:

http://www.sommerhuse.dk/bobleren/

10 December, 2007 17:03  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

10 December, 2007 17:04  
Blogger asterix915 said...

Hej Jan

Tak fordi du har været forbi min blog. Jeg må ind og se på sommerhuse.dk og se hvad de har.

Venlig hilsen
Lone

11 December, 2007 09:14  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie