Monday, October 03, 2005

Multimedie

Tju-hej hvor det går. I dag tirsdag d. 4/10-2005 har jeg tænkt så det bragede.

Så nu er digtet og billederne klar,
måske min opgave er færdig snart.

*lol* jeg synes det er hamrende sjovt at lege med ordene og går virkelig og hygger mig med opgaven. Det jeg har valgt at illustrere har med sundhed at gøre, så kan jeg samtidig lære børnene at det er vigtigt at leve sundt.




Obelix
Originally uploaded by LexnGer.


Så er vi i gang igen med tema ark 2, som består af digitale fortællinger/animationer. Det lyder utrolig spændende og jeg glæder mig til at komme i gang. Jeg går lige nu og tænker på et digt som jeg kan illustrere ved hjælp af billeder.

4 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Det kan du lige bilde mig ind - vi har jo allerede opdaget, at der gemmer sig en digterspire i dig *G*

03 October, 2005 11:43  
Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.
Det ser godt ud, dit tegneserie billed, super start på en blog.
jeg glæder mig til at se mere.
MVH mrskarin913.

04 October, 2005 01:26  
Blogger asterix915 said...

Hej Lis og Karin

Jeg kan kun sige, at det er spændende, men det er åbenbart heller ikke helt nemt. Jeg har ihvert fald problemer med at download Babarosa. Og så kan jeg ikke lige finde ud af hvordan jeg løser det med mine billeder og digtet i opgave 1, men det kommer vel *g*

04 October, 2005 12:47  
Blogger Lex said...

Hi,

cool to find my photo used... wish I knew Danish to read the discussion.
LexnGer

25 January, 2006 05:40  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie